неделя, 26 август 2012 г.

Коментари след мача с Парма


Маркизио

" Ние победихме и точно това искахме . Взехме трите точки , но имаме още много работа за вършене в атака . Не виждам голяма разлика между двете полувремена , защото създадохме много голови ситуации и през първата част . Трябва максимално да използваме времето до следващата среща , за да се подготвим . Аз съм удивен колко точно и бързо Асамоа се вписа в отбора . Той има прекрасни физически и технически характеристики , които му дават възможност да се представя блестящо в Ювентус . Конте е много важен за нас , но Карера също има характер и опит да води отбора по време на среща . "

Сторари

" Времето не беше на наша страна . Теренът беше хлъзгав и тревата понякога си правеше лоша шега с нас и беше трудно да контролираме топката . Може би , в края на мача малко загубихме концентрация , а трябваше да бъдем максимално внимателни . Ние работим в правилна посока , но имаме още много работа . "

Асамоа 

" Аз не съм сам на терена , ние сме отбор . Всички си помагаме един на друг на терена и това ни дава надмощие . Аз съм много доволен от тази победа . Първият мач винаги е важен и ние стартирахме добре - взехме трите точки . Първата част не премина много гладко , но ние играхме по - добре през втората част . Конте отдели доста време , за да ми обяснява точно какво ще се иска от мен . Той ме вдъхновява много , за да давам все повече от себе си . "

Няма коментари: