събота, 23 април 2011 г.

Ювентус - Катания 2 : 2


След 2 : 0 с два гола на Алекс Дел Пиеро през първото полувреме , в крайна сметка 2 : 2 . Нямам думи !


JUVENTUS (4-4-2): Buffon; Motta, Barzagli, Bonucci, Grosso; Krasic, Felipe Melo, Aquilani, Marchisio; Del Piero, Matri.
A disp.: Storari, Sorensen, Salihamidzic, Traore, Giandonato, Pepe, Toni. All.: Delneri


CATANIA (4-2-3-1): Andujar; Alvarez, Silvestre, Spolli, Capuano; Carboni; Ledesma, Izco, Ricchiuti, Gomez; Maxi Lopez.
A disp.: Campagnolo, Terlizzi, Marchese, Lodi, Schelotto, Bergessio, Pesce. All. Simeone









5 коментара:

omninoob каза...

тоя боклук делнери да си заминава веднага !!!!!!!!!!! мръсния боклук изгуби спечелен мач !!!!!

neel каза...

С две перфектни контраатаки ,първата от които трима на един , просто трагични . Съдията накрая ни натика в наказателното , но вината е на целия отбор . Дел Нери според мен направи само една вярна смяна Мота - Сьоренсен , другите бяха супер измислени . Според мен трябваше да играем 4-4-2 докрая , а дори и 4-3-3 . Просто много зле . С всеки изминал мач сме все по - зле !

omninoob каза...

аз вече няма да гледам нито 1 мач на Юве, докато този смешник не се махне !!! нямам нерви за клоуни !!!

Unknown каза...

приятели стига сте обвинявали съдията и да си измисляте че ни е натикал,аз съм съдия и нищо нередно нямаше освен фала за ръката на мело,наистина нямаше фал но ако се бяха поизпотили второто полувреме нямаше да се стигне до тоя фал,или пък някои го обвиняват че дал 3 мин продалжение пък те вкарали в четвартата,това е савсем в рамките на правилата,даите да гледаме колко ни е нещастно ръководството и футболистите,мъчно ми е че тоя отбор го обичам колкото мене си и семеиството ми а те са пълни шизофреници

neel каза...

Съдията е най-малко виновен за резултата . Както казах , според мен можехме да си решим мача още преди гола на Катания . С двете контраатаки , а да не говорим и за другите пропуски . Вината е най-вече в треньорския щаб и играчите според мен .