четвъртък, 2 декември 2010 г.

Отпаднахме от Лига Европа

Лех - Юве 1 : 1 

След като бяхме един от фаворитите за спечелването на трофея Лига Европа сега вече сме извън турнира след равенство 1 - 1 . При изключително лоши условия за футбол - студ , вятър и сняг , поляците показаха , че са по - подговения тим и  в 12-ата минута домакините излязоха напред в резултата , след като Стилич центрира от корнер на близката греда , където Рудневс засече с глава . Определено грешка на Киелини и Манингер при гола на Лех , това е мое мнение  , но мисля , че Киело не се пласира добре при центрирането . След гола Юве се хвърли да обръща мача , но пропуски на Красич , Бонучи и Дел Пиеро направиха така , че до почивката нещата за запазиха 1 : 0 . Нещата вървяха по същия начин и през втората част до 84-ата минута , когато Красич изведе Якуинта в наказателното поле и нападателят с хладнокръвен удар с десния крак оформи крайното 1 : 1 . 
 


LECH POZNAN (4-2-3-1): Kotorowski; Kikut, Bosacki, Djurdjevic, Henriquez; Djurdejevic, Injac; Wilk, Peszko, Stilic; Rudnevs. All.Bakero

JUVENTUS (4-4-2): Manninger; Camilleri, Bonucci, Chiellini, Traorè; Krasic, Marchisio, Sissoko, Pepe; Del Piero, Iaquinta

Коментара на Дел Нери :

" Смятам обаче, че заслужавахме да спечелим. Направихме всичко по силите ни, но допуснахме 5-6 грешки в завършващата фаза, което ни коства и успеха.Играхме при силен снеговалеж, но не бива да се оправдаваме. Това не беше мачът, заради който отпаднахме от турнира."

" Това не бе нормален мач. Мисля, че заслужавахме да спечелим.Атмосферните условия бяха ужасни и имаше страшно много сняг. За съжаление резултатът от този мач ни коства отпадането от Лига Европа.Изпуснахме пет-шест чисти голови положения. Моето мнение е, че този мач трябваше да бъде прекратен, защото тези условия не ставаха за футбол. "

Алекс Дел Пиеро за мача с Лех :

" Никога през кариерата ми не бях играл при по-лоши условия. Срамота. Създадохме много положения след почивката, но не се разписахме . "

10 коментара:

joro ivanov каза...

Просто срамота да се играе при такива условия,и първото полувреме и топката не смениха като имаше сняг и нищо не се виждаше.Иначе за мача Манингер си е виновен за гола,и пак много пропуски.Играхме до колкото ни позволяваше терена и лошото време,а не съперника.Аз сам много голям фен на ЮВЕ,обичам клуба,но според мен по хубаво ,че отпаднахме.Сега изцяло да се концентрират върхо СКУДЕТОТО защото не е невъзможно.Трябва само един нападател(КЛАСЕН)и имаме много голям шанс.така мисля аз всеки си има мнение.FORZA JUVEEE FOREVER

Анонимен каза...

На крива ракета космоса и пречи! Сега времето е виновно за провала на Ювентус. Лех при какви условия играха, да не би да са играли на Хаваите! Просто в момента Юве е един абсолютно средняшки отбор и в близко бъдеще не се очертава да се промени тази тенденция. Вчера виновен беше снега, предните 4 мача пак ли той беше причината! При положение че един селски отбор като Лех ти прави 3 гола в Торино трябва да те накара да замълчиш и да не дрънкаш глупости! Срам, срам и пак срам. А относно бълнуванията ти за скудетото мога да кажа само че имаш нужда от спешна хоспитализация и продължително лечение!~

omninoob каза...

И аз мисля като joro ivanov

d.bintev каза...

Аз не крия лекото си удолетворение ,че отпаднахме . В турнир в който не ни е на реномето и на който съм сигурен че на играчите не им се играе там беше, най нормално да спестят сили в този турнир.

Анонимен каза...

Има една приказка за лисицата и гроздето! Кой турнир ви е на реномето бе Bintev. Само не ми казвай ШЛ че ще се смея с гъза си. Тя ли ви е на реномето дето за толкова години Ювентус са я печелили 2 пъти( едната абсолютно подарена с измислена дузпа след трагедията на Хейзел). Толкова пъти е печелил и Порто! За справка Реал е с 9 ШЛ, Милан с 7, Ливърпул с5 Байерн и Аякс с по 4, Интер с 3! Ало, реномирания образовай се малко футболно и тогава пиши глупости. Колко купи ще спечели Юве този сезон че тази я зачеркнахте с лека ръка! Ама така като няма какво да кажете пишете тъпотии!

omninoob каза...

Ае земи млъкни, тъпирчо ! Че ми писна от тъпотиите ти !

Анонимен каза...

На" Ае" ще говориш на село! А отношение за Юве като навършиш пълнолетие!

joro ivanov каза...

Ей не знам ти на кое ОТБОРЧЕ си фен,ама ти казах като не те интересува ЮВЕ не коментирай в тоя блог.Защо е нужно само да дразниш бе.Нещо май те е много яд на ЮВЕНТУС.Пиши на кои си фен да разберем за какво ставаа въпрос или те е срам да кажеш........

Анонимен каза...

То май вас ви есрам че сте фенове на тия смешници. След като гледам как насила се мъчете сами да си повярвате че купата на Лига Европа не е важна. Коя купа е важна, коя ще спечелите! А отборче си пролича кой е, една победа в Лига Европа не може да вземе!

neel каза...

Всеки има право на мнение , но спазвайте добрия тон . И аз съм разочарован от представянето на Юве като цяло в турнира . Нямахме нито един сигурен мач в групата и според мен не този мач ни извади от турнира , както каза и Дел Нери . Направихме много грешки , но човек се учи докато е жив . Така ще е , няма как . В момента се гради отбор , като ръководството няма да пръска много пари за селекция . Ние нямаме клубна политика като на Реал и Сити , така че това е . По - добре да имаме сплотен колектив и отбор с играчи които милеят за клуба . Няма как да се оправи отбора с магическа пръчка , трябва да имаме търпение . Аз съм фен на Юве и това , че тима не е във върхова форма няма да ме откаже по никакъв начин от тима . За мен няма значение дали сме в Лига Европа , Шампионската или Серия Б , аз пак ще подкрепям Ювентус . Разбира се искам Скудето и Шампионска лига , но това не зависи от мен или от вас . Искам да сме на върха и да мачкаме и чакам отново славните години .

FORZA JUVE !!!