понеделник, 30 април 2012 г.

Ариен Робен


Според информация на вестник " Билд " , Ариен Робен няма да подпише с Байерн . Всичко това се дължи на скандалът с Рибери , след който клубното ръководство не е взело ясна позиция . В информацията се казва , че Робен не е доволен от работата на клуба и иска да напусне Германия . Треньорът и президентът на Байерн казват , че не знаят точната причина за отказа на холандецът да удължи договора си . Според анализаторите има много голяма вероятност Ариен Робен да приеме оферта на Ювентус . Очакват се подробности . 

7 коментара:

don Pintilio каза...

ако Конте го иска и аз го искам !

neel каза...

:)Е това е коментар . Наистина , Конте знае най - добре , кой играч би паснал най - добре в отбора .

don Pintilio каза...

Дани баце истината е ,че имаме феноменален треньор! Просто имам жълто на гащите от кеф :)

BIANCONERO каза...

Подкрепям ви напълно!

neel каза...

Определено Конте прави чудеса с меко казано - без големи играчи ( изявени звезди ) , но с ОТБОР ! Едно цяло , с една цел и отдадени до край . Определено съм с Конте с две ръце . Само ме е яд за Алекс Дел Пиеро .

Семигод каза...

абсолютно съм на твоето мнение Нийл , но мисля че положението с Дел Пиеро не е само решение на Конте...

neel каза...

Мисля , че Конте може да каже една - две думи за Алекс на Аниели , ако той не е на ясно де . Определено Дел Пиеро има място в Ювентус още един сезон , дано и тифозите окожат своето влияние за това , Алекс да получи договор за още един сезон . Не ми се иска това да е посления сезон , в който ще го следам . Много ми е мъчно , на последния мач на Павел Недвед се просълзих , не ми се мисли как бих изживял последния мач на Дел Пиеро . Дано , само още един сезон !