вторник, 24 април 2012 г.

Марко Бориело


" Не съм загубил увереност в силите си . Винаги съм бил амбициозен , както и отборът на Ювентус . Надявам се да завършим сезона позитивно . Не е толкова важно дали бележа голове , важното е отборът да побеждава . Надявам се след това да остана в Ювентус и да изкарам стабилна лятна подготовка , след което съм уверен , че и головете ще дойдат . Винаги съм вкарвал голове и съм сигурен , че ще го направя и тук . Намираме се в много добър момент , което много ни радва . Както треньоърт каза, ние вече държим съдбата в собствените си ръце . Тайната на успеха е в страхотната работа , която е свършена през лятото и която се върши всяка седмица . Тук се водят много интензивни тренировки , които се отплащат всеки уикенд . Знаем , че ни остават още пет трудни мача , но ние нямаме търпение да ги изиграем и да си гарантираме титлата . "

Няма коментари: