четвъртък, 26 април 2012 г.

Мирко Вучинич


" И преди съм бил близо до титлата , но съм се провалял . Конте е прав , историята помни само победителите . Всичко зависи от нас . Трябва да печелим мачовете си и ще триумфираме със Скудетото . С всеки изминал мач ставаме все по - силни . Играхме много добре срещу Интер , после показахме класа и срещу Наполи . Увереността ни расте от ден на ден . Факт е , че през този сезон вкарвам малко , но това не ме интересува . Искам отбора ми да е на първо място и в момента това е така . Готов съм да жертвам себе си в името на каузата . Конте ме кара да тичам като луд във всеки мач . Той ни мотивира по великопелен начин и си личи , че в момента сме страхотен колектив . "

4 коментара:

wonderfull91 каза...

neel ima li nqkakva statistika koi kolko bqga :) sredno na ma4 ;] ako namerish shte sum ti blagodaren :)

neel каза...

Ще потърся .

wonderfull91 каза...

blagodarq :) ;p

neel каза...

Все още търся статистика за това колко пробягват играчите , но явно в Италия не следят много този показател .