четвъртък, 22 септември 2011 г.

След мача с Болоня


След равенството вчера в Торино с Болоня , италианските медии определят като основни виновници за загубените три точки Паоло Де Челие и Джорджо Киелини . Според анализаторите , лявата зона на защитата е най - проблемното звено в отбора . Според италианските спортни журналисти следящи Юве от близо , за гостуването на Катания Киелини и Де Челие трябва да бъдат оставени от Конте на резервната скамейка , а на тяхно място да започнат Бонучи и Видал . Лично според мен , по - добрия вариант е Киелини да застане отляво на мястото на Де Челие . Дорджо има опит в лявата зона на защитата , като се има в предвид , че преди да бъде преквалифициран в централен защитник той играеше именно в ляво . Според мен за гостуването на Катания защитата трябва да изглежда така : 

Лихтщайнер--Бардзали--Бонучи--Киелини


В халфовата линия според мен няма друг вариант освен Пирло и Маркизио , а по крилата Конте може да избира между Елия , Видал , Красич , Пепе , Естигарибиа , а защо не и Джакерини . Според мен проблемът за мача с Катания , ще е в атаката на Юве . Матри не е във форма , Вучинич - наказан , Якуинта с травма до 2 октомври , Алекс Дел Пиеро също до момента не е в оптимална форма , а Куалярела все още няма игрово време след сериозната контузия . Лично според мен Конте трябва да заложи на Дел Пиеро и Куалярела в атака подпомагани от две бързи крила . 

Очаквам и вашите мнения . Ако имате такива , ще се радвам да ги прочета в " Коментари " под публикацията . Благодаря !


FORZA JUVE !!!

3 коментара:

Han Sollo каза...

Напълно съм съгласен с това Киело да застане от лявата страна. Понякога дори си мисля, че там е по-добър отколкото в центъра. Видал е център халф и според мен ще почне титуляр срещу Катаня за сметка на Пирло или Маркизио, зависи кой е по-уморен. Джекарини наистина ми направи добро впечатление. Красич ме разочарова от началото на сезона, никакви идеи, един финт в дясно, който всички разбраха и това е. Да не говорим, че всяка трета топка я пуска прекалено дълго и не може да я настигне до аут линията. Очаквам с интерес Елия, който съм наблюдавал и за мен е страхотно крило. Преди две или три години в един приятелски мач направо ни развинти отляво. Пепе засега играе стабилно но когато е на дясното крило. От ляво сякаш го няма. В нападение от тримата Сандро, Матри или Куля, които и двама да почнат сякаш няма значение. Виждат ми се равностойни. Според мен сигурния е Матри. Един от другите двама ще му помага от по-задна позиция. От началото на сезона засега само Вучинич сякаш заслужава да е сигурен титуляр. Дано прибавим нови три точки. Засега всички лидери грешат и става доста интересно. Особено съм доволен от старта на Интер. Форца Юве!

neel каза...

Надявам се Киело да започне отляво , а Конте да даде шанс на Пациенца , Елия и Видал . Много се надявам да вземем трите точки без травми и наказани .

omninoob каза...

Съгласен съм с Han Sollo, за това че Пепе играе добре отдясно, но когато е на левия фланг се губи... Затова се надявам Конте да даде шанс като титуляр на Елия.
В атака най-вероятно ще започнат Матри и Куалярела.
А що се отнася до левия бек, имаме няколко варианта за този пост, дано Конте намери най-точното решение!

Forza Juve !!