неделя, 21 юни 2009 г.

Джовинко и Де Челие искат да останат в Ювентус


Себастиан Джовинко и Паоло Де Челие, които в момента са с младежкия национален отбор на Италия на Европейското първенство в Швеция, дадоха мнението си за предстоящия трансферен прозорец. Джовинко е трансферна цел на Удинезе и може да бъде използван от „старата госпожа” като разменна монета за Гаетано Д’Агостино. „Никога не съм искал титулярно място в Ювентус, но искам да бъдат считан за част от отбора. Убеден съм в качествата си, но някой трябва да ги забележи”, заяви Джовинко за „Гадзета дело спорт”. През седмицата ръководството на Ювентус обяви, че се е съгласило да продаде 50% от правата на Паоло Де Челие на Наполи, но левият бек заяви, че не знае нищо за подобна сделка. „Нямам нищо против Неапол и Наполи, но искам да кажа, че никой от Ювентус не ми е казвал подобно нещо. А и аз не съм подписвал каквото и да било. За момента съм играч на „старата госпожа” и искам да докажа, че заслужавам да нося „черно-бялата” фланелка.

Няма коментари: