понеделник, 15 юни 2009 г.

Акуафреска


Нападателят на Каляри и младежкия национален отбор на Италия Робър Акуафреска може да се присъедини към тима на Ювентус, след като от Интер се отказаха от неговите услуги, пише „Гадзета дело Спорт”. Младият голаджия изкара страхотен сезон под наем в Каляри и вкара 14 гола за сардинци. Той е собственост на Интер, но наставникът на „нерадзурите” Жозе Моуриньо се е отказал от неговите услуги. Акуафреска бе спряган за сигурно ново попълнение на тима на Дженоа, но „грифоните” привлякоха в редиците си Ернан Креспо и Серджо Флокрари, и за младия нападател не остана място и Дженоа също се отказа от неговите услуги. Сега медиите в Италия са на мнение, че Акуафреска ще се присъедини към тима на Ювентус, където ще има нелеката задача да замести почти сигурно напускащия Давид Трезеге. „Това, че ме свързват с Юве, ме прави много горд. Никога дори и не съм си представял, че клуб от подобен калибър се интересува от мен. Искам да бъде ясно, че никога не съм искал гарантирано титулярно място, а просто шанс да се боря с другите за него, както всички останали”, заяви Акуафреска пред „Гадзета дело Спорт”, след което отговори на въпроса дали не се чувства пренебрегнат от Интер. „Вижте, това е една от класическите ситуации, в която една врата се затваря, а друга се отваря”, заяви философски младежкият национал на Италия.

Няма коментари: