неделя, 30 октомври 2011 г.

Клаудио Маркизио за мача снощи


" Аз бях фокусиран върху това да нанеса удар , но след това съдията ми каза , че все едно съм  пропуснал шанса да вкарам . Аз обаче бих искал да кажа , че във футболните правила никъде не е казано , че ако играчът губи топката , нарушение не може да бъде отсъдено . Е , ние спечелихме , така че нека забравим този момент . Разбира се , трите точки и челното място в таблицата ни дават много ентусиазъм . Целите за сезона ? Все още е рано да говорим за тях . Милан започнаха да навлизат във форма и вече отново са фактор , а и този отбор стана шампион на Италия миналия сезон . В последните пет години играя на няколко различни позиции на терена , но съм благодарен , че треньорския щаб ми гласува доверие . В момента се чувствам отлично в схема с трима полузащитници , защото това ми дава повече свобода на действие и възможности да се включвам в атака . Страхотно е , че наш треньор е Антонио Конте , бивш полузащитник на Юве , които ни дава много полезни съвети . "



Няма коментари: