вторник, 11 октомври 2011 г.

Себастиан Джоавинко


" Боли ме за едно нещо – че не получих възможността да се докажа в Ювентус . В Торино чух някои не особено хубави думи по свой адрес . Дали ще се завърна в Торино ? Не знам , не зависи от мен . През лятото имаше слух , че Юве ще ми даде нов шанс . Така и не повярвах в това , знаех, че ще остана в Парма . Беше ми съобщено , че съм прекалено млад , за да играя на високо ниво , а ще бъда титуляр в националния отбор . "

 Лично според мен Себа има място в Юве и заслужава да получи своя шанс от Конте . Това момче е минало през всички възрастови групи на Юве и още от малък носи и милее за фланелката и емблемата на Юве . Той носи Ювентус в сърцето си и е нормално да е обиден на част от ръководството , но аз мисля , че ако Конте му даде шанс то Атомната мравка ще се докаже . 

5 коментара:

kiro_juve_fen каза...

Ако има възможност Конте да го прибере С. Джовинко в Юве, нашият клуб има нужда от такива играчи като Себа. Той е роден ювентинец и съм сигурен, че ако не сега зимния трансферен прозорец, то през лятото Конте задължително трябва да го върне в състава. Според мен Джовинко има качествата да се превърне в новия Дел Пиеро за клуба.

Stoqn каза...

Кръвта му е Ювентинска на това момче!Мястото му е в Юве!Дано Конте вземе по-бързо правилното решение!

neel каза...

Всички фенове на Юве сме " ЗА " Себа да бъде върнат в отбора . Дано и Конте да е на същото мнение .

omninoob каза...

Чесно казано незнам дали Джовинко ще предпочете да се върне при нас ( при наличието на Елия, Пепе, Естигарибия, Джакерини, Видал ), защото това може да му коства мястото в националния ... и то точно преди Европейското ... затова според мен за трансфер през януари не може да става и дума, но при едно евентуално добро представяне на Джовинко на Евро-то със сигурност Конте ще го върне на всяка цена в Юве !

neel каза...

Естигарибия и Елия спорвд мен до януари , а може и след това ще са твърди резерви . Доколкото разбрах от няколко италиански сайта има и някакъв вариан за Елия за размяна или преотстъпване ако не подобри формата си . Надявам се Себа да бъде върнат , предпочитам го пред всички изброени - все пак си е наше момче .