петък, 7 октомври 2011 г.

Симоне Пепе


Днес Симоне Пепе е дал интервю за клубната телевизия . Ето част от него :

" Резултатите са отлични , но ние трябва да се съсредоточим и да бъдем реалисти , а не  твърде щастливи . Как оценявам играта си сега ?  Нека другите да преценят .  Това , което наистина ме интересува , е фактът , че Ювентус играе успешно . Националния отбор ? Мисля , че всеки италиански футболист е мечтал да играе на Европейското първенство , но сега мисля  единствено за клуба , който дава радост на феновете и се надяваме да продължим в същия дух .  Аз просто искам да продължи да играя добре , защото треньорът ме познава , така че всичко ще си дойде на мястото . Новия стадион ? Това е страхотно съоръжение , което ни дава много енергия . Конте е много откровен с мен  и когато хората започнаха да говорят за възможността да премина в Зенит , той ясно ми каза :
 " Ти няма да си отидеш , така че ние ще работим усилено . " 
Тези думи ми дадоха сила .. Той често говори с нас и винаги е прав и искрен , качество , за което наистина всички го ценим . Нашата сила е в това , че  работим интензивно  .  Ние ставаме все по - силни  от факта , че ние работим в рамките на седмицата и получаваме енергия от треньора . Именно он знает, как побеждать, знает, что нужно бороться в каждом матче. Това , че той знае как да спечели , знае какво е необходимо , за да се борим във всеки мач .  Той знае как да комуникира с отбора и да дава своите идеи на целия екип . На кое място , ще завършим в шампионата ?  Аз не знам , но ние трябва във всеки мач да имаме едно и същото отношение към всички мачове  , защото няма " слаби " отбори .  Аз не мисля , че победата над Милан ще ни извадят от пътя , тъй като треньора и по - опитните играчи в отбора  са готови да продължим в същия дух . "

Няма коментари: