петък, 18 юни 2010 г.

Андреа Аниели


Обръщение на президентът Андреа Аниели към феновете на Ювентус :

Уважаеми фенове ,

Мина месец откакто аз станах президент на Ювентус . Много от вас ме познават и показаха своята вяра и подкрепа , и аз съм много благодарен за това . Футболът , особено през летните месеци , се състои от думи , набор от интервюта и емоция , понякога и илюзии . Вярвам , че мечтите винаги са свързани с реалността и искреност , така и днес реших да се свържем с вас чрез нашия уеб сайт , за да ви разкажа за приоритетите на Ювентус през следващите няколко месеца .

Отборът , който е страст за всеки един от нас , е опора на нашия бизнес и нашите ангажименти . Ето защо най - важната поява се разглежда в централния ни офис на Джузепе Maрота , един много опитен и идеално подхождащ за позицията на спортен директор на клуба . . Аз и Жан Клод Блан уверяваме , че ще направим всичко необходимо да подкрепяме нашият генерален директор , за да стигнем до края на август до конкурентноспособен отбор за нашият треньора Луиджи Дел Нери . Пред нас стои трудната задача за връщане на предишните позиции и дисциплина в отбора . Ние се отдалечихме от съперниците в последните години , а и имаме труден път , но ние разбираме , че с професионализъм и ентусиазъм , ние можем да изградим един екип , който може да спечели срещу всеки противник .

Управлението , което мисля , че е втория отбор , също преживя една епоха на промяна . Всички ние , от първите до последните служител ще работим за икономическа стабилност и конкурентоспособност на спорта .

Лично , аз се опитвам да се докажем напълно , абсолютно по всички фронтове .

В допълнение , бих искал да знам , аз както и вие , чакам решенията на спортните органи на правосъдието , които трябва най - накрая да приключат цялата история . Ето защо можете да чуете гласа ми в FIGC , Лега Калчо и всички други подобни институции .

За началото на лятото аз ви желая спокойствие и щастие . Ще се видим на стадиона !

Ваш , Андреа Аниели .

Няма коментари: