събота, 17 ноември 2012 г.

Симоне Пепе


" Благодаря на феновете , които са били винаги близо до мен през това време . Четири месеца , сега вече съм на терена и се опитват да дам максимален принос за отбора . Какво бих казал за Маркети ? Тази вечер , той беше играчът на Лацио . Той направи няколко важни спасявания и показа , че е вратар от високо ниво тази вечер . Спаси 3 - 4 чисти гола . Тази вечер ние не бяхме в състояние да вкараме , защото Маркети беше супер . Сега обръщаме страницата и мислим само за Челси . Аз съм на разположение и треньорския щаб и те знаят , че мога да играя в схема 4 - 3 - 3 и 3 - 5 - 2 . Конте е този , който ще реши , за мен не е проблем . Сега най-важното е в мача с Челси да правим добро представяне , както направихме тази вечер . Разбира се , се надяваме да отбележим и се надяваме , че Чех няма да има шанса на Маркети . Челси ? Това е отбор , който е много силен и има страхотни играчи . Сега мислим само за Челси и най - важното е да преминем в следващата фаза на Шампионска лига "

Няма коментари: