вторник, 13 ноември 2012 г.

Антонио Конте


" Липсва ми , разбира се . Вкъщи съм си направил с жена ми една специална пейка . Липсват ми и феновете . За мен тифозите са всичко във футбола . Когато скандират името ми , се зареждам с голяма доза адреналин . Същото е и когато някой ме спре на улицата и ми благодари , че съм помогнал за връщането на Юве на върха . Пропуснатата победа в Дания ? Жалко , че не спечелихме този мач , защото доминирахме над съперника . Сега обаче мислим за срещата с Лацио в Серия А и тази с Челси в Шампионската лига . Между другото харесвам изключително много играта на Борусия Дортмунд . Гледах последния им мач с Реал Мадрид и бях наистина впечатлен . Германският отбор разполага с отличен треньор .
Ювентус е наистина важна част от моя живот . Баща ми беше голям привърженик на Юве и изобщо цялото семейство е привързано към тима . Щастлив съм , че имах щастието да играя в двата отбора на сърцето си - Лече и Юве . "

Няма коментари: