сряда, 1 юни 2011 г.

Конте треньор на Ювентус


" Като е ли се завръщам у дома . Много съм благодарен на ръководството на Ювентус . Имам идеи, които съм изграждал в продължение на цялата си кариера, но не съм вкопчен за тях - човек трябва да може да се адаптира . Обичам моят отбор да владее топката и да контролира играта . Истинското лице на Ювентус са саможертвите, манталитета и много, много всекидневна работа за благото на клуба. Това очаквам и от играчите . "


Буфон 

"Дали това е правилният избор, ще си проличи през следващите няколко месеца. За Антонио, обаче, отсега мога да кажа едно - като треньор той винаги е постигнал резултатите, които е преследвал, а като играч бе изключително харизматичен и позитивен . Той познава играта на високи обороти отвътре и знае какво е нужно, за да се спечели. Ние се нуждаем от играчи, които да горят на терена, защото какво е един добър треньор без силен отбор ? Направих само една грешка . Аз никога не бих изоставил Ювентус, защото съм сигурен, че Ювентус няма да ме остави, но миналия сезон имах период, през който се замислях дали в клуба има нужда от мен. И все пак останах . " 

Марота 

" Антонио Конте е истински предан на Ювентус . Той отсъства от клуба само седем години, но преди това е носил екипа на Юве, бил е капитан на Юве, вдигал е трофеите на Юве . Сигурен съм, че с неговото назначаване ще отворим нова страница в историята на клуба . Той може да промени манталитета на играчите, да ни върне вътрешната увереност на победители, каквато винаги е имало тук. И към това ще добави качествения футбол, с който успя да имунизира играчите на Сиена . " 

Андреа Аниели 

" Благодаря на Марота, че успя да убеди Антонио да поеме поста. Това, че Конте се съгласи да поеме отбора в толкова труден момент, говори само за привързаността му към нашия клуб . Аз вярвам, че с негова помощ ще се върнем на пътя на успеха. Нашият клуб е в полезрението на много хора, много големи личности се вълнуват от състоянието на отбора, а по привърженици в Италия сме на първо място. За това е изключително отговорно кой стои на чело на отбора и Конте най-добре знае каква отговорност е да си с екип, на който е бродирана емблемата на Юве . Аз съм оптимист и моля тифозите ни да вярват, че започваме да градим новия Ювентус . "

Няма коментари: