събота, 31 юли 2010 г.

Марота


" Ливърпул проявяват интерес към Поулсен . Фактът , че той не игра срещу Шамроук , обаче е единствено плод на треньорско решение . "

От своя страна обаче агентът на Поулсен заявява в интервю , че неговия клиент не се интересува от отправени към него оферти и иска да остане в Ювентус .

Ето какво казва Бепе Марота за двете горещи имена за трансфер в Юве , за които постоянно се носят слухове :

" Джеко вече е затворена страница за нас , след като бе обявено , че не се продава .
Ние продължаваме да го харесваме като футболист , но от Волфсбург явно не искат да го продават , така че разговорите ни с тях приключиха . Красич ? Бихме могли да говорим за него за в бъдеще . Колкото до Бурдисо , той е добър играч , но не бихме платили на Интер парите , които те искат за него . "

3 коментара:

Alesandro Del Piero каза...

демек няма да взимаме никой повече . И ТОЗИ СЕЗОН ЩЕ СЕ ИЗЛАГАМЕ КАТО КИФЛАДЖИИ НЕЗНАМ ЗА ВАС АМА НА МЕН МИ ПИСНА МОМЧЕТА РЕВЕ МИ СЕ НАПРАВО БОЛНО МИ Е ДА ГЛЕДАМ ТОЛКОВА БЕЗПОМОЩЕН ЮВЕНТУС .МОДЖИ БЕШЕ ПРАВ В БЛИЗКИТЕ 20 ГОДИНИ НЕ ЧАКАЙТЕ ТИТЛА . А И С ТАКОВА ЛЪЖЛИВО РАКОВОДСТВО .. 80 МЛН ЗА ТРАНСФЕРИ КАДЕ СА ТЕЗИ ПАРИ КАДЕ СА СЕГА . СВИДИ ИМ СЕ ДА ДОПЛАТЯТ МИЛИОН И ПОЛОВИНА ЗА КРАСИЧ. НЕ МИ СЕ КОМЕНТИРА ЦЯЛАТА ТАЗИ ПОМИЯ . НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ ОТ РЕЗУЛТАТА , АЗ СЕ ОТЧАЙВАМ ОТ КЛИПЧЕТО ТОЛКОВА ПРОПУСКИ ... ДАНО ДА НЕ СЪМ ПРАВ НО С ТАКОВА КУЦО СЪСТАВЧЕ ПО НАГОРЕ ОТ 5 ЦАТА НЯМА ДА МРЪДНЕМ :)

neel каза...

И аз започвам да се отчайвам от трансферната политика до момента . Надявам се до края на сезона ръководството да изчисти отбора от ненужните играчи , като визирам Поулсен , Зебина , Гросо , Мело и т . н .

Лично според мен все още ни липсва колектив , отбор , какъвто имахме преди да ни изпратят в Серия Б . Лично мое мнение е , че ПрИнтер ни съсипаха с техните наредени и инсценирани обвинения , а сега тяхната присъда се протаква и бави .

Дано ръководството да успее да осъществи поне два големи трансфера на качествени играчи и за новия сезон да имаме добър отбор . Този сезон според мен борбата ни ще е да влезем в Шампионската лига , а следващия можем да се борим за титлата .

FORZA JUVE !!!

Alesandro Del Piero каза...

ръководството само лае но не хапе ... каде е роббен каде е ван перси монтоливо коларов кяер каде е дзеко каде е красич каде са 7те класни попълнения който обещаха каде са тези класни играчи покрай който щеше да се гради гръбнака на юве, зимаме огризки като мартинес напрао ми се повръща от тази цялата история .. а относно мурати да гори в ада тоя боклук там да не си намери място змията лицемерна... това е момчета възраждането ще е дълго с такива ръководители и с такива трансферчета :) титла скоро не чакайте изобщо трофей някакъв ...