неделя, 25 юли 2010 г.

ДЕЛ НЕРИ


" Харесва ми отношението на футболистите , решителността , вниманието и себераздаването в тренировките . Всички са настроени да дадат максимума от себе си на терена . Кое ме изненада най - много ? Бих казал , че са нападателите : ако поискам от тях продължително тичане , те , естествено , се мъчат повече от халфовете , но въпреки това не се влачат далеч зад тях . Аз съм много удовлетворен от усърдието им . Виждам, че се създава колектив , но ние се стремим да променим нивото на тактическата подготовка в сравнение с преди , така че ни предстои още много работа . Искам защитата да е солидна , точна , да се движи в синхрон , а не хаотично . Искам защита , която знае как да се справя и сама , без помощ от полузащитата . Все едно халфовете са изостанали и защитниците трябва да са способни да решават проблемите сами . Нападението и полузащитата нямат нужда от спешни трансфери . В атака разполагаме с петима футболисти - Якуинта , Амаури , Трезеге , Диего и Дел Пиеро . Техните оценки за миналия сезон бяха високи , а аз не смятам , че нивото им е паднало . Същото важи и за полузащитата , за която имам четирима централни халфове , всичките национали . Така че на пазара се оглеждаме за някой футболист , който може да подсили отбраната ни . "

Няма коментари: