петък, 30 юли 2010 г.

Коментари след мача със Шамрок Роувърс




АМАУРИ

"
Доволен съм , че успях да вкарам тези важни голове . Най - щастлив съм от радостта на тифозите , които минаха целия този път до Ирландия , за да ни подкрепят . Ние им дължим много заради миналия неуспешен сезон . Вярвам , че това ще се промени . Нямам търпение да започне сезона в Серия А . Имаме големи амбиции не само в шампионата , но и в турнира за Лига Европа . Всички си взехме поука от миналото , нека го оставим зад гърба си и да продължим напред . "

ДЕЛ ПИЕРО

" Аз съм играч на Ювентус както всеки дру г. Част съм от отбора и съм доволен , когато побеждаваме . Работата на треньора е да решава кой кога ще играе . Имам му доверие , ще даде шанс на всеки да може да покаже какво умее . Тази вечер изглеждахме много по - добре от гледна точка на физиката , много компактни и стабилни във всички линии . Отборът на Шамрок Роувърс не ни затрудни особено , важно е , че продължаваме напред към следващия кръг . Имаме още работа , но е важно да печелим , за да се трупа самочувствие у играчите . Трябва ни спокойствие и сигурност , а днес се видя , че отборът се развива в правилна посока . "

ДЕЛ НЕРИ

" Амаури вкара и двата гола , надявам се да е щастлив . Имаше нужда да покаже какво може . Отборът е мотивиран и играчите не искат да допускат грешките от миналия сезон .



2 коментара:

kojata каза...

Evala prodaljavame da se predstavqme dobre.Dano i za napred da e taka... nqkoi znae li kakvo stava s Krasic ?

neel каза...

До няколко дни ще е ясно дали идва в Юве или не .