събота, 26 май 2012 г.

Андреа Аниели



" Отбори като Реал , Барселона или Манчестър Юнайтед са силни от нас , но ние не сме по - зле от другите клубове . Пътят от Kaлчополи до Скудетото ? Като от ада до рая . Колко Скудети ? За мен и за всички ювентинци са 30 ! Ние сме много горди , защото направихме един фантастичен сезон и останахме непобедени . Ако някой беше ми казал за него през септември , аз никога не бих го повярвал . Какво може да съм се каже , ние бяха хвърлени в ада , но сега ние сме обратно в рая . Тази титла , ще даде нов живот на Ювентус . Тази година , ние имахме 20 нови играчи , само пет от миналия сезон и само двама от сезон 2006 : Джиджи Буфон - един от най - добрите вратари на всички времена , Джорджо Киелини - един от най - дорите защитници . 20 нови играчи бяха необходими , за постигане на резултата и ние трябва да сме горди с постигнатия успех . Това е началото на един нов живот за Ювентус , а дали аз забравих да спомена сред играчите Дел Пиеро от 2006 г. насам - не . Просто чака  вашия въпрос .  Дел Пиеро е исторически капитан , който е играл 705 мача и е част от нашата история , както Бониперти , Платини и т.н. Той е олицетворение на Ювентус и винаги ще бъде . "

Няма коментари: