понеделник, 28 май 2012 г.

Антонио Конте


Ето какво казва Конте за скандалните арести вчера и днес в Италия :

" В началото искам да кажа, че моята история първо на футболист, а после на треньор, говори сама по себе си. Винаги съм демонстрирал честност, коректност. Можете да питате за това съотборниците ми, играчите ми, съперниците ми. Аз винаги искам да спечеля на терена и използвам всичките си качества за това. Със Сиена спечелихме едно първенство на Серия В с много трудности, саможертва и сълзи с една група от невероятни момчета. Повтарям още веднъж, че съм далеч от всякакви схеми и не съм наясно с фактите. Днес ме разследват по подозрения в съучастие и дори обискираха къщата. Четох всичките писания в медиите и първото нещо, което ми идва на ума е въпроса, защо прокурора не ме повика на разпит, преди да прати полицията в дома ми пред двегодишната ми дъщеря и съпругата ми? "

Андреа Аниели също застава твърдо зад Конте и Бонучи и обяви , че ръководството на Ювентус , ще наеме адвокати ако е нужно , за да излезе истината наяве . Аниели успокоява всички фенове , че през следващия сезон Ювентус , ще е в Шампионска лига с треньор Конте и казва , че познава  Конте от доста години като играч , човек и треньор и знае , че той е сериозен човек , който не би се забъркал в такъв скандал . Конте и Бонучи са били разпитани днес , но няма повдигнати обвинения .

Няма коментари: