неделя, 20 май 2012 г.

Алекс Дел Пиеро


Според информации в италианските медии , играчите на Юве , щеизлязат със специални фланелки преди мача с Наполи довечера . Финалът за Копа Италия , най - вероятно ще е последния мач на Алекс Дел Пиеро и всички негово съотборници , ще са с тениски с надпис " Една любов " - посветени на легендарния капитан . Благодарим ти за всичко Алекс ! Много ми се искаше да изиграе още един сезон , но президентът Аниели се прави на тежък , за което доста ме дразни . Всичко върви добре в клуба , но защо не иска да подпише на Дел Пиеро за още един сезон - това не мога да разбера ? Няма да изхарчи кой знае колко пари за заплатата на капитана , а и съм сигурен , че Дел Пиеро може да помогне доста и през следващия важен сезон .

3 коментара:

Семигод каза...

и аз така мисля в крайна сметка никой не е по-голям от клуба , но все пак към такива футболисти и личности трябва да се прояви малко уважение , както той го е правил и в най-трудните моменти . Човека иска да изиграе още един сезон и да приключи и клуба е длъжен да му предостави тази възможност , а не да прави както Реал с Раул , но ... както казах в крайна сметка никой не е по-голям от клуба и нека е за добро случващото се колкото и да не ми се нрави....и на много други като мен ...

bobi turboto каза...

Според мен трябва да е в отбора докато той сам реши,и после в ръководството.При положение,че не мрънка,стой си резерва и само помага на отбора,ако аз бях на мястото на Аниели щях да го държа в отбора докато той реши.

neel каза...

Дори и да не играе , Дел Пиеро ще е полезен на тима от гледна точка на опит и в тренировъчния процес . Освен това доказа през този сезон ,че дори и като резерва може да бележи важни голове и да играе около 45-50 мин. на топ ниво .