вторник, 22 юни 2010 г.

Тиаго


Тиаго Мендеш признава в интервю , че Атлетико Мадрид , ще направи всичко възможно , за да го откупи от Ювентус . 29 - годишният футболист прекара втората половина от миналия сезон под наем в Атлетико и се представи на ниво . За много кратко време Тиаго успя да се превърне в един от най - важните футболисти на тима от Мадрид и сега ръководството на клуба в лицето на президента Енрике Серезо ще се опита да го откупи от Юве . Въпреки желанието на Тиаго и на Атлетико да продължат съвместната си работа, футболистът ще трябва да се завърне след Световното в Торино , понеже едва ли трансферът му в мадридския клуб ще бъде финализиран дотогава . Халфът обаче ясно осъзнава , че няма да има шанс да се докаже в Юве и е готов да напусне тима отново , но този път за постоянно .

" Не знам дали в момента Атлетико Мадрид и Ювентус преговарят за трансфера ми . Оставил съм този въпрос да бъде решен от моя агент Жорже Мендеш . Аз обаче искам да остана в Атлетико и от двата клуба са наясно с това нещо . Наистина харесвам този клуб изключително много . Освен това имам прекрасни отношения със съотборниците ми в испанския тим . Какво повече мога да искам ? Мога да кажа , че в момента съм спокоен , защото знам , че Атлетико ще направи всичко възможно, за да ме привлече за постоянно в състава си . "

Няма коментари: