сряда, 16 юни 2010 г.

ДИЕГО


Агентът Джакомо Петралито , казва днес в интервю , че се обзалага на 10 000 евро , че Диего няма да напусне Ювентус . В интервю за Sky Sports агентът казва , че е убеден в оставането на Диего в Юве .

" Обзалагам се на 10 000 евро , че Диего няма да бъде транфериран от Ювентус . Юве в историята си никога не е продал голям шампион . С това искам да кажа , че Диего ще остане в Ювентус . Аз , ще ви кажа едно нещо : Диего е закупил жилище в Торино . Понеже , аз съм любител на децата , аз съм готов да се обзаложим : Ако Диего бъде продаден от Ювентус , плащам двойно . Обзалагам се на 5000 евро . Ако Диего не бъде продаден ми давате 5000 евро , които аз ще дам на дом за бедни деца . Ако бъде продаден аз плащам два пъти повече 10 000 евро , а вие само 5000 . "

Няма коментари: