четвъртък, 7 март 2013 г.

Конте


"Ако ме попитате дали бях спокоен преди началото на мача, казвам ви съвсем честно - не. Не е лесно да излезеш в такъв мач, дори с преднина от 3:0. Аз и играчите ми нямаме особено голям опит в подобни директни елиминации. Това е наше първо участие в Шампионската лига от доста години насам, а за мен като треньор и голяма част от момчета е първо изобщо. Този турнир е една мечта, в която в момента живеем, след като си извоювахме това право с титлата през миналия сезон. Излязохме от наистина тежка група, а вече сме и на четвъртфинал. Жадни сме за нови успехи, нека видим кой ще ни се падне. Напълно наясно сме, че напрежението ще става все по-голямо, защото повече погледи и очаквания са насочени към нас. Благодаря на нашите фенове за подкрепата през целия мач и поздравления за гостите от Шотландия. Да ги чуеш да пеят по този начин при 5:0 общ резултат за противника е нещо наистина впечатляващо. Те заслужиха аплодисментите на целия стадион."

Няма коментари: