събота, 8 декември 2012 г.

Павел Недвед


" Антонио преживя много неща за този период и никой не може да си представи , какво му беше на него . Всички ние искаме той да впрегне всички тези негативи и терзания в голове и да продължи да мисли само за бъдещето . Антонио се завръща на скамейката в мача с Палермо . Ако трябва да съм честен , аз не желая да играя под негово ръководство , защото много ще ми вика - крещи непрестанно . Като цяло мога да кажа , че празникът за играчите свърши . Шегата на страна , но те забравиха каво е Конте да е на резервната скамейка и сега завръщането му , ще направи по - трудно за всеки да ни спре . С кой отбор искам да се паднем в Шампионска лига ? Един от най - забележителните отбори е Реал . Показахме страхотни мачове в Европа и сега се концентрираме само в шампионата . Имаме всичко необходимо , за да спечелим Скудето . Що се отнася до Шампионска лига , в турнира има няколко тимове , които са по - силни от нас , но във футболът не винаги по - силният побеждава . В тази фаза на турнира , една грешка може да те изхвърли . Преди време аз дойдох в Ювентус , за да играя в Шампионска лига , но клубът ми даде много повече , а сега получих честта да съм и директор . Мосля , че няма да имаме проблеми в калчото . Ако отборът играе играта на Ювентус , на другите няма да остане нищо , можем да станем шампиони отново . Няма да е лесно , но е напълно осъществимо . "   

Няма коментари: