неделя, 30 декември 2012 г.

Алберто Мази


" Започнах да играя футбол , когато бях на 8 г . като нападател . След това като халф , а сега съм централен защитник . Мога да кажа , че на тази позиция играя и се чувствам най - добре . Майка ми е фенка на Дженоа , баща ми на Сампдория , а аз на Ювентус . Гледам почти всеки мач на Ювентус и следя какво става с отбора . Не съм изненадан от преднината на Юве , защото знам глада за успехи на треньора и отбора . Докато тренирах с Юве научих много неща и Антонио Конте ми показа , какво е манталитет на победител . Много ми харесва играта на Бонучи , той е техничен , хладнокръвен и интелигентен играч . Той демонстрира спокойствие и играе еднакво добре с двата крака , искам и се старая да му подражавам . Моята мечта е през 2013 г ., да се завърна и да играя в Ювентус , мога да кажа ,че това е една от основните цели в живота ми . "

Няма коментари: