понеделник, 16 юли 2012 г.

Антонио Конте


" Напоследък имах трудно ежедневие. Не бе приятно, но аз вярвам в правосъдието. Казах истината. Всеки, който ме познава, знае що за човек съм. Относно Алесандро Дел Пиеро ще кажа, че той винаги ще бъде с нас. Той и Буфон са част от историята на нашия клуб. Благодаря на Алекс за всичко, което даде на Юве през миналия сезон, а и въобще. Желая му всичко най-хубаво занапред. Сега с ръководството ще решим на кого да поверим фланелката с №10. Трансферният пазар? Другите клубове имат футболисти за по 40-50 милиона евро. Ние нямаме. Юве израства и трябва да продължим да го правим. Усеща се голям ентусиазъм в нашите редици и ще се целим отново в първото място в Италия, а ще се постараем и в Шампионската лига. Засега съм доволен от това, което правим на трансферния пазар, но има още работа за вършене. По-добре попитайте нашия директор Марота по тези въпроси. През миналата година имахме две възможности. Или трябваше да вземем един топиграч, или да изградим солиден отбор. За мен топиграчът трябва да бъде топ не в икономически аспект, а на терена. Вземете за пример Артуро Видал. Аз исках Себастиан Джовинко и Лусио в отбора. Джовинко е топ играч , искаше да се завърне в Юве и го направи. Той притежава техника , умее да бележи голове и играе добре в ситуация един на един. Той има какво още да покаже и ще му бъде даден шанс за това. Много съм доволен от него, а и от привличането на Лусио през това лято. Какво да кажа на Зденек Земан? Поздравявам го за завръщането му в Серия А. Най-добрите отговори във футбола се получават на терена. "

Няма коментари: