четвъртък, 26 май 2011 г.

Бепе Марота


Днес Бепе Марота е отговорил по доста любопитен начин на въпрос на журналист от Sky Sports Italia , който го пита дали има възможност някой от играчите - Карлос Тевес , Карим Бензема и Серхио Агуеро да бъдат трансферирани в Ювентус .

" Да кажем , че търсим играчи с подобни визитки . Искам да привлечем важни играчи , без значение каква роля изпълняват , дори да са нападатели , защото те са по - атрактивни за феновете . Искаме хора , които са спечелили важни трофеи в кариерите си . Инлер е играч,  за когото всички говорят . Аз обаче не мога да кажа нищо .  Въпреки че не играем в Европа , много футболисти желаят да облекат нашата фланелка . "

3 коментара:

Han Sollo каза...

Засега обаче нищо! Един стар уморен кон Пирло, чиито принос сигурно ще бъде като този на Тони. Дано ме опровергае с играта си! И един свободен трансфер на ляв бек с чиито качества, признавам не съм запознат добре. Най силното попълнение до сега ми се струва Конте, но няма нищо официално.

neel каза...

Дано нещата да потръгнат , че ми омръзна да сме спаринг-партньори на разни отборчета .

Анонимен каза...

Джовинко е отказал да се върне при Дъртата курва! Ще играе в Парма, има вероятност да премине в Наполи!