събота, 7 май 2011 г.

Дел Пиеро


"Изчаках няколко часа, за да събера мислите си преди да споделя причините, които ме накараха да се почувствам извънредно специален. Честно казано, не ми е лесно, тъй като съм обзет от чувства, емоции и тепърва осъзнавам значението на това, което се случи вчера с мен. Изпълнен съм с невероятна страст, чувствам, че именно тя ме кара да се движа напред и да имам още по-амбициозни лични цели. Сега имам още една причина да си спомням с приятни чувства датата 5 май, защото вчера преживях невероятен момент. За мен подписването на новия договор, възможността да заиграя на новия стадион на Ювентус, който ще бъде от следващата година нашият нов дом, е сбъдната мечта. Искам да изразя своите благодарности, които не са просто думи, а истински и неподправени. На Стефано, който за мен е най-добрият мениджър в света, въпреки че като брат е още по-добър. Благодаря на д-р Дарио Тосети, които в продължение на толкова години с компетентност и професионализъм се грижи за мен. Благодаря на всичките служители и тези, които работят зад кулисите в клуба. Благодаря от сърце на президента Аниели, който вчера ме накара да изживея прекрасен ден. Благодаря на всички вас, нямам думи ... За тези 18 години сме преживели много неща, но те винаги са били в черно и бяло. Приказката ми тук не е свършила. Алесандро. "

3 коментара:

bobi turboto каза...

ВЕЛИКАН.

Unknown каза...

всички го обичаме нашият капитан

neel каза...

Най - великия !