вторник, 20 юли 2010 г.

Марко Сторари


Новият вратар на Ювентус Марко Сторари е решен да сложи край на 9 - годишната хегемония на Джанлуиджи Буфон на вратата на Ювентус .

" Пристигнах в Ювентус по спешност , ако Буфон не се бе контузил , сега нямаше да съм тук . Ролята на заместник не е непозната за мен , знам какво се очаква от мен и търпеливо чакам своя шанс . Наясно съм със способностите си и съм оптимист , чe мога да помогна много на тима и да се превърна в неделима част от неговото бъдеще . В отбора има място за развитие във всеки компонент от играта . Подготовката ни върви по план , справихме се добре с контролата срещу Хамбург , надявам се да направим успешен сезон в Серия А . "

До момента , Сторари се справя доста впечатляващо на вратата на Юве и в контолите показа завидни качества , правейки няколко страхотни спасявания .

Няма коментари: