събота, 31 юли 2010 г.

ЮВЕНТУС


Нещата около трансферната политика на новото ръководство до момента не изглеждат добре . Лично според мен липсват два - три трансфера на големи играчи , които се очакваха след края на Световното . Все още има време , но ръководството на Юве не трябва да чака последните седмици на август за осъществяване на тези трансфери . Според мен привличането на Мота и Бонучи бе много добър ход на ръководството . Мисля , че защитата ни вече изглежда добре в лицето на Мота , Бонучи и Киелини , но в ляво все още сме слаби . Де Чeлие не е слаб играч , но според мен ни трябва ново качествено попълнение в тази зона . Сторари , според мен също показва класа до момента и е много стабилен на вратата . Колкото до халфовата линия ми се струва , че там първо трябва да се отървем от някои играчи , а след това да взимаме нови . Според мен Маркизио , Ландзафаме , Пепе , Сисоко и Мартинез имат място в тима . Поулсен и Мело според мен трябва да бъдат продадени възможно най - скоро . Мартинез не е показал все още нищо същественно , но мисля , че е играч с качества и скоро ще видим неговия потенциал . Лично според мен , новото ръководство трябва да се отърве от играчи и то бързо . Салихамиджич , Григера , Гросо , Зебина , Поулсен и Тиаго трябва да бъдат трансферирани и вместо 6 - 7 дупки в отбора да бъдат взети 2 - 3 добри играчи , които да играят със сърцата си за отбора . Има все още време за трансфери и мисля , че хората в отбора работят по тях , но ще е много трудно . Колкото за двете имена , които най - много се споменаваха за трансфери в Юве мисля , че няма да се осъществят . Аз лично не съм много сигурен , че Дзеко би се адаптирал бързо към футбола в Италия и не съм много за този трансфер . Колкото до Красич , според мен е много добър играч и има място в Юве , но осъществяването на трансфера му ще е трудно . Според мен не става въпрос за 2- 3 мил . евро , а за това , че отбор като Ювентус не бива да позволява да бъде изнудван . Според мен хода на ръководството е много правилен и без това всеки отбор когато чуе , че Юве се интересува от негов играч и вдига цената , не бива ръководството да позволява да бъде изнудвано .

Иска ми се да изкажа моето мнение и за Себастиан Джовинко . Аз съм голям негов фен и мисля , че новото ръководство прави голяма грешка като не залага на него . Това , ще е една от най - глупавите постъпки на шефовете на Юве , ако позволят Джовинко да бъде купен от друг отбор . Себа нееднократно е заявявал , че обича Юве и освен това е преминал през всичките формации на тима . Един качествен играч със сърце , което милее за Ювентус е на път да бъде прогонен от отбора . Жалко , много жалко .

Какво да кажа за Диего ? За мен той е един от малкото играчи в отбора , които разполагат със световна класа . За мен той е истински шампион и вярвам , че през този сезон , ще разгърне пълния си потенциал . Според мен отбора трябва да се гради около него .
Като за край искам да изкажа и своето мнение за нападението на тима . Според мен ни трябва младост и свежест в атака . Якуинта според мен вече е в залеза на своята кариера с тези непрестанни травми , поради които не може да бъде в оптимална форма . Легендарния Алекс Дел Пиеро също няма да е вечен . Легендата е вече към края на своята блестяща кариера и ние трябва вече да се подготвяме за неговия последен мач , колкото и да ни е мъчно . Трезеге също е в залеза на кариерата си . Още една година в Юве и милсля , че това ще в всичко от Трезегол за Ювентус . Амаури ? Аз лично не съм му голям фен , но се надявам да покаже добра игра този сезон .

Ако съберем всичко , ще видим , че новия Ювентус предстои . Той няма да бъде създаден през този трансферен прозорец . Сега , ще бъде поставено само началото . Според мен новия Ювентус , ще го имаме след две - три години и тогава вече отново отбора ще е на върха в Италия и Европа . Дано ръководството да успее да запази духа и шампионската мисъл в тима , но определено са нужни качествени състезатели , които да подсилят отбора . Надявам се до края на трансферния прозорец всички фенове на отбора да бъдат зарадвани с поне 2 - 3 големи трансфера на играчи от висока класа .

FORZA JUVE !!!

Няма коментари: